Lépéselőny-A gondolkodó közösség

Az üzleti élet sikerei, mérhetetlen nagy buktatói és minden, ami mögötte van. Érdekes írások és tanácsok, ötletek, hogyan boldoguljunk a mindenki által ismert "nagybetűs életben."

A networking lenne a legfontosabb a marketingben?

Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az utánkövetés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz). Tovább»

Nem lehet megúszni

 

Mi történik, ha üzleteket szeretnénk szerezni, kell a plusz bevétel és az új ügyfelek, de egész egyszerűen nem akar senki sem reagálni a promócióinkra, hirdetéseinkre? Tovább»

Próbavásárlás

A GfK Hungária 2010-ben alapította a Top 10 Call Center versenyt, melynek díjait próbavásárlók értékelése alapján ítél oda minden évben a legjobb telefonos ügyfélszolgálatok számára. A megmérettetés ágazati szintű; a közvetlenül a vásárlási szituációból származó objektív adatok egyértelműen mutatják az egyes call centerek erősségeit és fejlődési lehetőségeit. Tovább»

A korlátlan lehetőségek hazája

Értékesítőként előfordul az emberrel, hogy olyan tárgyalópartnerbe botlik, akinek rendkívül határozott elképzelései vannak az üzletmenetről – és ezek az elképzelések határozottan egyediek. Tovább»

Nyitva vagyunk!

Tegnap annyira kellemes csalódásban volt részem, hogy muszáj leírnom, mint pozitív példát az üzleti életben. A postán adódott dolgom, céges ügyben kellett intézkednem, és már előre osztottam-szoroztam az időmmel, mert felkészültem rá, hogy sokáig kell sorban állnom. Tovább»

A top kereső kifejezés

 

Megdöbbentő adatot hallottam a napokban egy, az Internetben igencsak jártas partneremtől. Természetesen nem hivatalos információ, de hiteles számomra, és elgondolkodtató. Ön szerint mely kifejezésre keresnek a legtöbbet az Interneten? Tovább»

Nem lehet megúszni

Mi történik, ha üzleteket szeretnénk szerezni, kell a plusz bevétel és az új ügyfelek, de egész egyszerűen nem akar senki sem reagálni a promócióinkra, hirdetéseinkre? Tovább»

Gazdaságos marketing vs hatékony értékesítés

Örök dilemma előtt áll minden kisvállalkozó: szeretnénk több bevételt, de nem tudunk igazán (többet) költeni marketingre, ügyfélszerzésre, új vevők toborzására. Hogy lehet eredményesen több bevételre, profitra szert tenni úgy, hogy még a keretbe is beleférjünk? Tovább»

Egy mosoly = Egy ügyfél

profit, Volt már úgy, hogy odaért tárgyalni egy helyre, és mogorva arccal, mosoly nélkül fogadta Önt a titkárnő? Milyen érzést okozott Önnek?
De nézhetjük a másik oldalt is: ha barátságosan, mosolyogva fogadnak, egész más hangulatban ülök le tárgyalni. El sem tudjuk képzelni, milyen hatással van az ügyfélszerzésre, a bevételekre a partnerekkel és új vevőkkel találkozó kollégák hangulata! Tovább»

Gyerek és idő: a mindenkinek előnyös üzlet titkai

Korábban meséltem már floridai, az ingatlan eladás területén dolgozó ismerősömről, akivel mindig történik valami, ami az üzleti partnerkeresés és az új vevő szerzés területén érdekes és jó példa. Ezt a sztorit, mint a kifogáskezelés mintáját taníthatnák minden az értékesítés iskoláiban a világon, azt gondolom. Partnert lehet keresni és találni üzleti közösség, szakmai tudakozó, cégtár segítségével is, de eljutni a szerződéskötésig külön művészet, ahogy azt a lenti történet is mutatja. Tovább»

Feedek
Megosztás